Prezentacja nieruchomości a Koronawirus

Czasy pandemii spowodowały zmiany życiowe w zasadzie dla wszystkich. Jak się okazuje, wiele zmieniło się również u osób sprzedających bądź wynajmujących mieszkania oraz u pośredników. Problematyczne stało się na przykład prezentowanie wystawionego na sprzedaż lub wynajem mieszkania. Jak wykonać prezentację, kiedy należy ograniczać do minimum bezpośredni kontakt z innymi ludźmi?

Wykonaj profesjonalną prezentację mieszkania

Chcąc zainteresować potencjalnego klienta dokonaniem transakcji, trzeba mu szczegółowo zaprezentować dany obiekt. Oczywiście najlepiej byłoby zrobić to na żywo, jednak obecnie technologia umożliwia nam również wykonanie tych czynności poprzez telefon czy tablet. Prezentacja online nowego mieszkania w Warszawie tudzież w innym mieście polega na tym, że Ty znajdujesz się w mieszkaniu i przez kamerę pokazujesz klientowi mieszkanie, a on ogląda je z zupełnie innego miejsca.

 Prezentacja nieruchomości a Koronawirus

Pamiętaj, że podczas sprzedaży czy nawet wynajmu mieszkania bardzo ważny jest profesjonalizm. Bez niego trudno liczyć na zdobycie zaufania klienta. Dlatego też dobrze jest przygotować się do prezentacji mieszkania. W tym celu sprawdź dostępne aplikacje i zastanów się, którą z nich wykorzystać. W grę wchodzi tak naprawdę każda aplikacja umożliwiająca prowadzenie rozmów wideo. Natomiast przed spotkaniem sprawdź połączenie internetowe, upewniając się, że obraz z kamery będzie wysokiej jakości oraz nie będą przydarzały się przerwy w transmisji.

Jak pokazywać mieszkanie online?

W prezentacji online może brać udział kilka osób. Jeżeli jesteś pośrednikiem, dobrze abyś zaprosił na prezentację właściciela. Pomoże on w udzielaniu odpowiedzi na pytania. Twoim zadaniem będzie natomiast przedstawianie zalet mieszkania. Oczywiście w lokalu podczas prezentacji przebywasz tylko Ty, jednak przez aplikację możesz połączyć się z wieloma osobami.

Pozwalaj zadawać pytania klientowi i pokazuj mu wszystko, co chciałby zobaczyć. Bardzo ważne jest, aby pokazywać wszelkie szczegóły i zakamarki. Dzięki temu klient rzeczywiście będzie miał wrażenie, jakby oglądał dane mieszkanie na żywo i po spotkaniu będzie miał przekonanie, że prezentacja była udana.